Icelandic awesomeness!

Jag har inte många hobbies men ett är att skriva brev. Jag har omkring 40 brevisar från hela världen just nu. jag tycker om att skriva och det är en jättebra känsla att få brev varje dag. Jag byter också saker .. framförallt är det decos som är typ .. mmm .. jag ska förklare det någon annan gång när jag orkar lol.

Så jag fick ett brev från Island idag, från min brevis Porey från Reykjavik. Det är bara andra gången hon skriver till mig .. hon sa redan i första brevet att hon har depressioner och har inte så mycket ork att skriva långa brev varje dag. Och hon skriver verkligen långa brev! Så jag blev jätteglad att höra från henne. Och sedan skickade hon också choklad .. gotta love that girl! jag byter ibland choklad med folk för att prova choklad från andra länder och sånt. Jättekult! Så hon kommer att få Marabou-choklad från mig :D

image3

Jag fick också ett brev frå en Janey frå Australien och hon verkar tycka om samma musik som jag så jag vill verkligen skriva tillbaka till henne.

Men nu vill jag skriva till Manabelle i Örebro .. <3

haha, jag är en nörd 0.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0