Jag är så duktig !

Ha! Vi fick tentan i Argumentationsanalys tillbaka och jag fick en A !! Det var en chock först eftersom jag hade verkligen en dålig känsla när jag skrev tentan .. men yay .. känslorna kan svika en ibland :D
Nu har fått en B och en A .. det är ju en jättebra början för min universitetskarrier!
Jag är verkligen glad idag!
Jag har precis ätit en halv påse nachos .. det var typ 400 kalorier och jag är så säkert att det kommer att visa sig på vågen redan imorgon. Men jag behövde det idag , det var typ en belöning för mig därför att jag är en så duktig tjej!
På T-Centralen när jag väntade på tåget på eftermiddagen kom en kille till mig och typ slog mig på armen och sa " Vilken schysst stil du har" .. jag var typ "huh?!?". Och han sa igen "Schysst stil, verkligen"! Jättekonstig! Men han kallade mig inte emo så jag tar det då som en komplimang :D
Kursen om vetenskapsteori suger, så ointressant och jag riktig omotiverad, jag tittade hellre på Simpsons än att plugga, grrr.
Nu ska jag skriva brev och kanske senare plugga en halvtimme till. Om jag orkar.
Weeee .. jag fick en A!

Kommentarer
Postat av: mikaela

GRATTIIS :D du är suuuperduktig!

2008-04-17 @ 22:00:58
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: mana

aaah, vad duktig du är, nina! =) verkligen glad för din skull! fick ditt brev idag förresten. tusen tack! alltid lika härligt att höra från dig =)

2008-04-17 @ 22:27:26
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0