Några människor förtjänar verkligen min kärlek

Jag vaknade på morgonen med en fruktansvärd allergi. Jag behövde nysa och kände mig skitdålig så jag stannade hemma och gick inte till föreläsningen på morgonen. Men jag kände mig skyldig för det hela dagen så jag pluggade typ 4 timmar.  Haha. Jag vill verkligen klara nästa tentan eftersom jag hatar ämnet och vill inte behöva plugga det en gång till.
Mikaela, sötnosen, postade en blogg med sina anteckningar från föreläsningen för mig och Hanna. Vad söt hon är! <3 Ni skulle alla kolla upp hennes blogg eftersom hon är en underbar människa! http://daleke.blogg.se/
Sedan ringde jag Hamrae och vi ska träffas förre kursen imorgon för att jobba genom uppgiften tillsammans. Hon är också väldig kul .. hon är like pratsam som jag är och ser faktiskt ut som min syster! Det känns bara så bra att ha fått vänner på universitetet :D
Men framför allt älskar jag Anders! Han är den snällaste människan som finns, och söt, och rolig, och snygg .. aww, älskar honom så mycket! <3

image4

image5

hehe .. han är så söt !!
Jag är skiträdd eftersom vi får vår tenta i Argumentationsanalys tillbaka imorgon och jag hade en dålig känsla när jag skrev den. Jag vill ha klarat tentan .. snääääälla! *håll tummarna*
Nu ska jag skriva ett brev till min brevis Tovija från Tyskland.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi :) d va så lite så ^^ ses imorn!

2008-04-16 @ 23:10:22
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0