Sunday bloody Sunday

Usch. Jag hatar söndager. Jag vet inte hur det är för er men jag antar att de flesta faktiskt är lata och har typ ingenting att göra på en söndag.
Men så är det inte för mig. Som varje dag dag finns på söndager också "måste". Jag har ingen tid under veckan för att städa så då måste man ju göra det på söndager. Och sedan finns det också plugget. Ibland är jag verkligen avundsjuk på dem som behöver bara tänka på jobbet från måndag till fredag. Fredagkväll och man kan slappna av. Men så är det inte för mig. Jag kommer att plugga minst 3 timmar idag .. usch. Och då undrar man varför man inte orkar gå ut under helgerna.
Jag ska lyssna på musik nu och städa .. vad bra att vi har bara en tvåa och så är jag kanske klart om två timmar.
Så yay för alla som är verkligen lediga på söndager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0