American Idol

På allvar .. jag tycker synd om de deltagarna. De blir tvungna att sjunga låtar som de inte tycker om. Men David Cook är sexigt .. och han sjunger som en Gud! :P (uh, jag låter som en tonåring haha).
Jag vet ju redan vem vann eftersom jag hade ingen talamod och kollade på internet :D Men jag ska inte säga vem det är eftersom jag vill inte avslöja det för de som faktiskt vill få spänningen.
Usch, varför tittar jag på det? Jag ville först skriva brev, sedan ville jag läsa, sedan ville jag chatta med George från Grekland och sedan ville jag prata med Anette på telefonen. Men jag har huvudverk .. det är inte roligt längre :(  Jag väntar på "Frasier" nu, älskar Frasier och sedan ska jag väl gå och sova.
Imorgon blir det inget spännande. Jag tänkte dra till ÖoB i Handen och handlar lite pärmer och kollegieblocker.
Uh yeah.
Jag tränade inte med hantlar idag på grund av min huvudverk men en dag gör väl ingenting .. jag åt nyttig idag .. currykyckling med massor med grönsaker och utan kokosmjölk! Mmm, det är inte bra om man får nästan ångest för att gå upp 200 gram i vikt.
Nu ska jag röka.



David Cook

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet också vem som vann :D

I like it!

2008-08-14 @ 22:33:22
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0