Anders' födelsedag

Min fot har somnat! Argh! Haha. Fan. 0.o
Så .. var var jag? Alright. Anders'  födelsedag. Han blev 45 på tisdag. Han ville inte göra något stort så jag gjorde en tårta, han fick present och blommor
.
Ja, ni har läst rätt. Jag har gjort en tårta, haha. Jag är ju kass på att baka men den här tårtan var så lätt att göra att det inte går att göra något fel. Det var en mums-mums-tårta och recepten har jag från min mamma. Den blev jättemumsig (var ju också mums-mums i haha). Men jag gissar att en tårtbit har omkring 1500 kalorier! Som present fick Anders en bild av mig i en liten söt ram. Jag har ju aldrig mycket pengar så jag trodde det kommer från hjärtat och han kommer att bli glad för det. Och det blev han också. awww. Jag har ingen aning vilka blommor jag köpte, de är rosa/pink och snygga.

På eftermiddagen åkde vi till Kungshallen i Stockholm och hade lunch som jag betalde. Vi åt kebab och falafel. Falafel-tallriken är så god, de har sex olika dipsåser, jag kan verkligen rekommendera den. Efteråt träffades vi Sophie. Vi gick till Weekday som Anders verkligen älskar men tyvärr hittade vi inget snyggt. På H&M fanns det dock en jättesnygg kavaj för Anders, den passade honom perfekt men kostade 400 spänn. Den kan vi kanske köpa när jag har fått CSN-pengar. Vi ska se.

Sedan gick vill till cafe 60 och fikade. En dum servertör klarade det att få sterinljus-wax på Sophies byxa. Dum kille! Men det var ändå trevlig där :)

Lite bilder:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0