Choklad i mitt ansikte

Jag har en sådan ansiktsmask på just nu. Varje gång jag är i Tyskland köper jag massor med ansiktsmaskor (packningar) eftersom de har så många olika "smak" och de är väldigt billiga (omkring 5 kronor för en). Så just nu använder jag en med choklad-smak. Den luktar så god! Jag ska posta en bild senare!
Mina planer för idag är:
Att hitta en bra outfit för ikväll (det kommer väl att bli kallt ute så jag måste ta hänsyn till det)
Att laga mat (det blir pasta med köttfärssås)
Att fixa mina naglar (om jag orkar)
Att ringa min mamma (har inte ringt henne i tre dager)
Att styla mig och bestämma mig vad jag vill göra med mitt hår idag
Att skynda mig till tåget
Att feeeeeesta

Nu måste jag verkligen tvättta bort chokladen.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0