Det är verkligen helt värdelöst

Så imorgon kommer två arbetare hit och de vill installera en internet-grej eftersom vår bostadsföretag tycker att det är viktigt att det finns en intern internetsystem. Eh, jag har redan internet. Jag tycker att det är onödigt att de kommer hit. Jag hatar att ha folk hemma som jag inte känner, jag får nästan ångest på grund av det. Vad ska jag göra under den tiden de är här då? Sitter in i köket och läser? De ska borra flera hål och det blir defintivt högljud. Mmm, jag ladde märke till att det finns mycket damm bakom vår soffa men jag kommer inte att städa det eftersom de kommer att borra och det kommer väl att damma.
Det värsta är att det stod på pappret att de kommer mellan 7 och 15.30. 7? Är de galna? Det är ju mitt i natten, jag kommer inte ens ihåg sista gången jag var vaken förre 7 på morgonen. Så jag måste gå upp kvart i 7, borsta tänderna, sätta på mig kläder och vänta .. det är ju helt sjukt .. med min tur så kommer de klockan 14 och jag satt där hela tiden trött och halvdöd, väntande på någonting jag inte ens behöver.
Nästa vecka måndag måste jag också gå upp förre 7! 0.o Det är första dagen att tågen går igen och jag vill inte komma för sent till registeringen .. jag vill också komma in på eftermiddagskursen så det är bättre om jag är där lite tidigare på måndag. Yupp. Dessutom har jag ingen aning var institutionen ligger. Jag kommer att bli lost. Jag är värdelöst på att hitta saker.
Nu måste jag väl gå och lägga mig snart .. blergh. Jag är så arg på mitt bostadsföretag just nu. Och jag har också lite ångest.
Förresten, det är Grottan på lördag, vill någon följa med? Martina är på en avskeds-fest för en vän, Micke är ju skin nu (???) och Desiree har inga pengar. Jag hoppas att Sophie orkar. Annars behöver jag massor med öl för att överleva. Jag hatar att ha en tråkig helg. Pfft, spelar ingen rol om det är bara Jimmy, Anders och jag .. det blir roligt ändå. *envis*
Okej, ska gå och läsa och försöka somna!
Jag har 15 olika läsare varje dag .. ni kan gärna kommentera mina inlägg :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är en av läsarna! Jag har också 15 varje dag, jag är jättenyfiken på vilka de är, man kanske skulle ha ett inlägg där man skriver att alla ska presentera sig :)

2008-08-18 @ 19:19:20
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0