För mycket pizza

Jag tror att jag åt för mycket pizza. Jag kan inte röra mig. Men det var god pizza, hemmagjord. När man gör den själv så vet man ju hur mycket fet och kalorier pizzan har .. det tycker jag är bra. Vi använde till exempel salami light och ost med mindre fet. Förresten, idag stod vågen på 81,2. Det betyder att jag ha förlorat 29 kg!!! Jag tror att jag kommer att nå mitt mål som är 30 kg inom ett år. Då vore jag i alla fall stolt.
Dagen var rätt seg annars. Jag sov ut, tränade, deppade och sedan gick vi och handlade på LIDIL. Anders gick till och med till Systembolaget för mig innan så jag behövde inte göra det själv. Han är en sådan sötnos.
Imorgon kväll ska vi till Jimmy och sedan spelar några band, bland annat Dödens Lammungar, i någon park i Flemmingsberg. Jag hoppas att det inte kommer att regna och blir för kallt.
Jag har så många idéer om blogginlägg .. jag är bara för lat just nu. Men det kommer några inlägg till ikväll, om till exempel Blondinbella, min träning, nationalidentitet, senaste boken jag har läst och något om musik. Se ni, nu är jag nästan peppad när det gäller bloggen :)
Men nu ska jag röka en cigarett och sedan skriva ett brev.

Kommentarer
Postat av: mana monroe

grattis verkligen! :D

2008-08-23 @ 13:35:26
URL: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0