God morgon

Eller god middag kanske. Jag vaknade vi tio-tiden och sedan dess sitter jag framför Tv:n och orkar ingenting. Jag är lite bakis men mest så har jag träningsverk i mina ben eftersom jag promenerade för mycket igår. Jag ska posta lite bilder från igår senare idag, jag är för lat för att koppla in min kamera. Dessutom är det viktigare att borsta ur mitt hår först.
Jag har inte ringt min mamma igår, jag hade ingen tid. Och fem minuter innan vi ville sticka ringa telefonen och då var det hon. Jag ska ringa henne senare .. hon blir ju alltid så oroad när man inte ringa i två/tre dager. Hon tycker väl om mig, hehe.

Jag har ju lärt mig att man skulle inte träna sju dager i veckan därför att kroppen behöver en vilo-dag. Mmm, men om jag inte träna idag så skulle jag känna mig helt skyldig och vore rädd hela dagen för att gå upp i vikt igen. Förresten, jag gick inte upp i vikt efter igår .. normaltvis går jag upp typ ett kilo. Jag tror det beror på att öl har så många kalorier. Jag kommer kanske träna ikväll i alla fall.

Uh, det är universitetet imorgon, jag blir nervös, så mycket nytt folk! Ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0