Kläder

Jag brukar inte prata om kläder eftersom det är bara inte en stor del av mitt liv. Det finns ju många tjejer som är shopaholics men jag har i första stället aldrig pengar för att bara shoppa loss och sedan hittar jag aldrig någonting. Jag har inte den bästa kroppen och det finns inga kläder för korta och feta tjejer :(
Men nu när jag har förlorat vikt så kan jag faktiskt köpa kläder i normala storleker. Så medan vi var i Handen idag gick vi genom gallerien och jag hittade typ den bästa höst-rock ever! Den var snygg, jag passade i den perfekt och jag nästan grät när jag såg mig i spegeln eftersom jag såg så snygg ut! Men den kostade 1500 kronor :( Jag kommer aldrig kunna köpa den så hejdå snygga jag :(
Sedan hittade jag också skor .. spetsiga svarta stövlar .. så snygga! För 1100 kronor. Haha, det är fan min matpengar för typ tre veckor :(
Det är ju bra att jag kan hitta snygga kläder nu. Men varför är de så dyra? :( Jag behöver massor med kläder för höst och vinter eftersom alla mina käder är för stora nu. Kanske jag skulle gå upp i vikt igen. haha.
Usch, jag känner mig äckligt .. jag skrev ett inlägg om kläder!

Jag tycker om de två jacket/jackor:





jag måste skriva brev nu.
blergh.

Kommentarer
Postat av: mana

du jag kom på en sak. du kanske vill läsa min psykblogg? isåfall kan du mejla mig så ger jag dig uppgifterna du behöver för att kunna logga in. [email protected]

2008-08-14 @ 20:39:09
URL: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0