Last week's Saturday .. typ

Jag har ju inte uppdaterat min blogg på riktigt under några dager igen. Men vi hade ingen internet under två dager på grund av ovädret så jag hade mycket att göra efteråt .. och kunde inte riktigt hitta tid för bloggen.
Men nu ska vi se. Förra veckans helg har det inte hänt så mycket. Det var BatGrave på Grottan igen och det var trevligt som alltid. Anders och jag gick med Alex ,Martina och Sophie men träffade också mycket annat folk där. Musiken var helt okej och dansgolvet var fullt hela tiden vilket jag tycker en bra dj och en bra klubb utgör.
Jimmy var söt som alltid och jag blev helt förvånad hur han fick upp sitt hår i typ 15 minuter medan jag behöver normaltvis minst två timmer. Han är typ en magician. En söt goth-trollkarl. Haha.
Rojin var där och hon var också söt, saknar henne ibland eftersom hon har ju pojkvän nu och verkar vara upptagen hela tiden. Men det är skönt för henne, eller hur?
Här är lite bilder:








haha, ego-bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0