Lizas födelsedags-fest i Flemingsberg

Igår åkde vi till Flemingsberg för att festa. Först skulle vi egentligen till någon för att förfesta men det blev ingenting av det (vilket vi hörde när vi nästan var framme .. thanks asshole!) eftersom någon tyckte att det är roligt att ljuga för oss (I don't like the drugs but the drugs like me .. är det inte så?). Vi mötte Sophie på tåget och bestämde oss att gå till festen .. Lizas födelsedag på en gång.

Tyvärr så hade vi inte någon vägbeskrivning med oss eftersom vi trodde att vi inte behövde det när vi går med lite folk från förfesten. Så vi ringde några kompisar och försökte hitta festen som var i ett klubbhus. Vi gick vilse i Flemingsberg i över en timme och till slute hamnade vi i Huddinge, haha. Jag tror att vi gick minst åtta kilometer!! Så vi tog tåget tillbaka till Flemingsberg för att försöka hitta festen en sista gång. På stationen träffade vi Jouni, Carri och Chrippe och det hade en vägbeskrivning med sig. Det var verkligen svårt att hitta, inte så bra ställe för att festa eftersom det ligger mitt i en läskig skog!

Det var mycket folk där och det var verkligen trevlig. Tre band spelade i källaren och jag tyckte att de var helt okej. Jag pratade med folk jag hade aldrig riktigt pratat med förut, det var nice. Jag blev lite för full men det vart ingen fara, jag fattade fortfarande allt. :P Mr.F och jag är också sams igen vilket jag tycker är väldigt bra, jag hatar att ha problem med folk som jag egentligen tycker om. Så det var en lyckad kväll.

Vi tog tåget som gick klockan 1 och det var så kallt ute! Det kändes nästan som det skulle snöa snart! Usch.

Några bilder:




Nu ska jag träna lite, kanske inte en hel timme men kanske 30 minuter .. jag vet inte om jag orkar imorgon på morgonen och då blir det nästa gång imorgon kväll istället och det är verkligen för lång tid med ingen träning. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0