Min mamma

Min mamma är en sådan trevlig och snäll person! Hon har brytt sig om oss barn hela våra liv och var alltid stolt över oss. Till skillnad från min far som slog oss, skrek åt oss och gjorde att min syster flyttade ut när hon var bara 17.
Men det här skulle ju vara om min mamma. Så jag fick ett smått paket från henne idag med pengar för böcker (man vet ju aldrig när CSN-pengarna kommer) och en almanacka med spindelnät på. Det tyckte jag var så sött .. jag menar, hon tjatar hela tiden om att hon inte tycker så mycket om att jag är gothare men nu verkar hon börjat att acceptera det och det känns bara bra :)
Hon kommer kanske i September , när min födelsedag är. Jag vill inte fira det här året, jag känner mig bara inte för det .. jag har inte så mycket med vänner här och jag kommer bara att sakna mina fester i Tyskland med typ 100 personer och mycket skoj. Så det är väl bra om min mamma kommer, hon kommer att baka en tårta och sådant, det blir trevligt.

Almanackan :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0