När allt går åt helvete

På lördag var vi på fest hos Jouni. Det var trevligt som alltid hos honom, fast att det var inte så mycket folk där den här gången. Jag blev full av två öl och en cider .. jag verkligen tål ingen alkohol längre. När jag var tonåring kunde jag dricka en hel flaska Berentzen och jag var fortfarande nykter.
Vi ville gå till Grottan omkring klockan 1 eftersom Sophie fick idén att det vore roligt. Men de hade ju Neofolk-kväll och det var inget folk alls där så att de hade bestämt sig att stänga tidigare. Så Anders fick idén att jag skulle spendera min sista 100 kronor på en taxi till Gullmarsplan för att hinna med nattbussen. Men det gick ingen nattbus till halv tre. Vad glad jag var :(
Så vi åkde till T-centralen för att vänta på nattbussen där.
Där hittade jag en utställningsdocka (Schaufensterpuppe .. vet inte riktigt vad det svenska ordet är) som var manlig men hade ingen snopp. Det tyckte jag var konstigt. Jag var väl för full för att fatta att inga sådan dockor har några genitalier. haha.
Min lördag var alltså väldigt roligt !

Några bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0