Ny design

Jag har slutligen fattat hur det fungerar med den hela html-grejen så jag jobbade lite på min layout idag. Och jag tycker att det blev bra, nu representerar min blogg mig och har inte några ljusa neutrala färger. Eftersom jag är inte färgglad eller neutral som person. Jag tycker om lila och svart så jag tror att jag valde de rätta färger. :) Jag hoppas att ni tycker om min ny design.
Jag tror att jag håller på att bli sjuk, inte roligt alls. Jag har lite feber och jag känner mig svag. Jag hoppas att det är över till imorgon. Jag vill gå ut på lördag och på måndag börjar ju universitetet igen också. Om jag blir sjuk så stannar jag hemma under helgen, jag vill verkligen inte missa de första dagerna av mina kurser. Jag ska gå och lägga mig snart. Jag vill bara titta på Frasier först, jag tycker om hans bror Niles .. han är så rolig!
Jag lovar att jag ska skriva minst två inlägg varje dag från imorgon, nu  tycker jag ju om min design. Så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: mana monroe

fan vad fint! =D

2008-08-21 @ 23:57:59
URL: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0