Så mycket på en gång

Jag är så trött. Jag gick upp kvart i åtta på morgonen för att träna. Jag kommer inte ens ihåg när jag orkade göra sådant sist. Men det gick bra fast att det är verkligen ingenting på TV så tidigt. Sedan åkde jag till universitetet. Det var okej med introduktionen men jag kan inte säga att jag lärde mig något nytt eftersom de bara babblade om schemat och hur man öppnar ett student-konot (som jag redan har). Efteråt gick jag och köpte böcker. Där gick mina CSN-pengar, spenderade 1300 kronor och det är bara hälften av böckerna som jag behöver under September. :( Det flesta vill jag hitta på biblioteket tror jag fast att de verkar inte ha Gilgamesheposet och Bibeln. De måste väl ha Bibeln? Jag ska kolla upp det imorgon innan föreläsningen. Jag hatar biblioteker eftersom jag aldrig hittar vad jag letar efter, jag går alltid vilse. Jag är ju så smart, haha.
Så imorgon blir det Akademibokhandel, biblioteket och föreläsningen. Mitt liv är ju så spännande.
En sak jag förstådde idag igen är att de flesta svenska tjejer i 20-åldern klär sig samma. Ingen verkar ha en egen stil .. lång linne och strumpbyxor eller leggins. Och alla har samma skor. Det är ju fruktansvärt! Tjejerna, ni måste hitta er egen stil!

Nu ska jag göra min kvälls-träningspass, sedan ska jag göra en morötter-äpple-salad eftersom det är nyttigt. Ikväll är det också Dexter! Och brev måste jag skriva. Ser ni, mitt liv är väldigt spännande just nu.

Fan. vad snabbt det gick att vara pank igen :(

Böckerna jag köpte idag:


Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Hihi! Jag ser direkt vilken kurs de där tillhör. Själv är jag precis färdig! Lycka till! :)



Gillar din blogg förresten!

2008-08-31 @ 00:58:32
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0