Stressfull tid

Jag är väldigt stressad den här veckan. Det är bara att jag har inte pluggat under nästan tre månader så det är lite jobbigt att komma tillbaka in i vardagen. Igår läsde jag i Biblen hela dagen och i mellan gick jag och Anders storhandla. Det var faktiskt roligt att ha lite pengar och vi köpte mycket nyttig mat. Så det känns bra. Min vän Yvonne från Borlänge ringde under kvällen, det var kul att prata med henne.
Idag hade jag första seminariet och det var trevligt. Professoren verkar snäll och gullig. Jag till och med sa någonting några gånger och han tyckte att jag hade rätt .. så nu tycker jag om honom :p Jag försökte också hitta de sista böcker jag behöver men hittade bara hälften av dem. Det känns som universitetsbiblioteket är mitt andra hem nuförtiden haha.

Imorgon så har jag förläsningen från 10 till 12 och det kommer att bli väldigt jobbigt att gå upp klockan sju på morgonen. Uh, jag kommer att bli så trött! Efter förläsningen ska jag träffa Sofie och vi ska ta lunch någonstans. Det är ju roligt.
Jag har ingen aning än vad som händer under helgen. Jimmy har inflyttningsfest hos sig men jag tror inte att vi åker efter vad hände förra helgen. Så det blir förmodligen plugg-och myshelg. Vi pratade om att åka in i stan på lördag och fika någonstans, bara för att komma ut lite. Vi ska se.

Jag fick min första födelsedagspresent idag .. tre veckor för tidigt!! Men jag ska inte öppna den än. Min brevvän Sandy från Skottland skickade den :D



Mmmm, nu ka jag surfa på nätet lite och kanske senare orkar skriva mer blogg-inlägg. Men jag tror att jag kommer att gå och lägga mig förre midnatt idag. 0.o
Jag älskar Bauhaus förresten .. kunde lyssna på "She's in parties" hela tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0