The moon looked down and laughed

Jag glömde nästan att uppdatera min blogg. 0.o
Idag var lika spännande som igår. Jag åkde till universitetet vid tolv-tiden för att kolla lite för böcker. Jag köpte en bok och sedan gick jag till biblioteket för att låna Bibeln. Jag tycker att det är väldigt intressant att de anser Bibeln som ett litterär verk och det kommer att bli intressant att diskutera det på torsdag. Jag hittade också massor med andra böcker så jag behöver inte köpa så många mer.
Förläsningen som jag hade klockan 15 var okej. Det var fortfarande lite flummigt och man fick mest bara information men nu vet jag hur det hela kommer att fungera under terminen och vad de förväntar sig av oss studenter.
Efteråt träffade jag Anders och .. surprise .. jag gick och spenderade 500 kronor till på böcker. Jag har köpt 14 stycken nu och på torsdag blir det fyra till. Jag skrev ut över 150 sidor av ett kompendium också, en hel bläck-patron gick till det. Uh yeah, det är dyrt att plugga :(
Det mest spännande som hände idag var att jag tror att jag såg Blondinbellas pojkvän Nils. Jag tycker fortfarande inte att han är snygg. Men på något sätt är jag glad att jag inte har samma smak som Miss Selbsdarstellung! Imorgon ska skriva ett inlägg om henne förresten. Jag lovade ju tidigare att göra det men just nu orkar jag inte.
Nu ska jag plugga en halvtimme och sedan ska jag gå och lägga mig. Jag vill gå upp klockan 9 imorgon så jag hinner med att plugga lite på förmiddagen innan jag ska träffa Anders för att gå och handla.
Fråga: Har Fanta Free verkligen bara så lite kalorier? Det säger 3 kalorier/100 g. Det vore ju helt fantastiskt!
Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0