Alrighty ..

Nu har jag lite ork för att blogga. Eller egentligen inte. Jag är skittrött. Det är så orättvist att ha tidiga seminarier. Jag är helt förstörd. Jag vill bara sova.
Jag har inte mycket att berätta. Det är fortfarande plugg som gäller. Jag har läst några moderna dikter som sög och har avslutat "Moder Courage" vilket jag tyckte var bra. Just nu jobbar jag med Becketts "Väntan på Godot". Skitroligt drama. Skrattade högt på tåget *pinsamt*
Bara en vecka och jag ska åka till Tyskland. Men en vecka känns jättelänge. En föreläsning och ett seminar till sedan är det över i nästan tre veckor. Vad jag längtar!
Jag har fått A i tentan som jag lämnade in den 5:e. Yay!! Jag blir lika glad för varje bra betyg, jag fattar inte att jag är faktiskt bra på något. Jag har aldrig riktigt varit det och trodde inte att jag kommer vara det. Ändå har det inte hjälpt mycket med mitt självförtroende än. Jag har just nu en tid där jag känner mig bara fet, ful och skulle gärna vilja gömma mig i sängen. Blergh.
Toodles.

Trött jag - idag (vad fan gör jag? 0.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0