Fredag - Del2

Hello again! Jag ville skriva det här inlägget tidigare men jag pratade med min mamma på telefonen. och ni vet ju hur mammor är. De pratar om allting och man får veta allt skvallrer i familjen. Idag fick jag vet att min syster är jättesjuk och spydde mitt i stormarknaden. Jag tycker faktiskt synd om henne eftersom hon är helt ensam i Hamburg just nu. Jag ska ringa henne sedan. Min mormors bror Bruno är nära döden. Han har haft stopp i andningen flera gånger nu och de tror att han inte kommer att överleva helgen :( Jag är självklart ledsen för det .. jag tycker jättemycket om honom, han var alltid den fullaste och roligaste i hela familjen. Mer skvallrer? Min bror behöver ett nytt leg och han spenderade pengarna han fick från min mamma för det för annat. Han är ju så smart haha. Okej .. men det här inlägget ska ju vara om igår kväll, så here we go.

Vi började kvällen på Söderhof (förre detta Spoon). Jag skulle träffa några studiekamrater för en öl. Det blev självklart mer än en öl haha. Det var trevligt och jag skrattade mycket. Jag hoppas att det blir något med bandet "Pussys at war" !! Klockan 21.30 gick Anders och jag till Broder Tuck för att Krakow Kasanovas skulle spela där. Men vi fick veta att de skulle spela omkring midnatt och bandet som spelade när vi var där sög big times. Vi hade redan betalt inträde men vi kom på den smarta idéen att säga att barnvakten hade ringt och att vi behövde åka hem! och tadaaaa: vi fick pengarna tillbaka! Haha. Vi är ju så smarta!!

Så vi gick tillbaka till Söderhöf och mina kompisar satt kvar. Efter ett tag bestämde vi oss att följa med Ville och Jakob till Carmen och sedan till KGB eftersom det var punkkväll där. Jag tror vi var vid KGB omkring 22.45 men unfortunately hade vi missat alla konserter. Vi träffade massor med vänner från hela Sverige, det var skitroligt! De ville alla åka till Broder Tuck men vi vågade inte på grund av vår barnvaktshistoria förre. Så vi stannade lite på KGB men det var inte så spännande. Vet inte, det kändes som jag passade inte in eller något. Det var trevligt att se Rojin och Niklas i alla fall. Så vi åkde med massor med folk i riktning T-Centralen och medan de alla var på vägen till Broder Tuck, gick Anders, Ville och jag till McDonalds och åt en hamburgare. Och då är det slut eftersom vi åkde hem.

Idag är jag bakis. Och trött. Och jag har fortfarande inte pluggat :( Ska göra det nu. Toodles.

David och jag



Litteraturvetare :p



Öh .. ja .. öh



*pose*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0