Istället för att plugga ..

.. letar jag efter en outfit för imorgon kväll. Jag känner mig mer produktivt på det sättet. Texten jag försöker läsa just nu handlar om modernismen i lyriken. Det är ju rätt bra förklarat men så torrt, så vetenskapligt. Inte roligt att läsa. Men jag ska kämpa mig genom första texten idag i alla fall .. det finns ju två texter till som är vetenskapliga. Damnit.

Idag fick jag epost från migrationsverket om att jag ska komma klockan 9 imorgon istället. Fattar de att jag bor i Ösmo?!? Så jag måste gå upp 6.30 imorgon, underbart! Grrr. Jag ringde Stephan (min professor) och han sa att man kan lämna in tentan också i förväg så jag ska göra rakt efter jag har varit hos migrationsverket så att jag kan åka hem och sova lite innan festandet på kvällen. Jag ska ju på tenta-öl med några studiekamrater och sedan ska Anders och jag på konserten av Krakow Kasanovas. Jag kommer att vara så trött :(

Mjoa, så jag har prövat lite kläder nu och jag har kommit fram en outfit som jag tycker om. Ibland fattar jag inte hur mycket jag egentligen har gått ner. Idag vägde jag 73 kg .. det är 37 kg som jag har förlorat. Helt otroligt!!!

Okee, ska plugga lite mer nu sedan laga mat och sedan gå till biblioteket för att låna böcker (och lämna några) och hämta två paket hos ICA. Men först en timme pluggandet .. ska skärpa mig lite nu.  Toodles!

Det är vad jag har tänkt mig för imorgon. Det kommer att bli en vit "nät" tröja under korsettet också och självklart några roliga strumpbyxor. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0