Julklapp och annat som hände

Det har faktiskt inte hänt så mycket annat idag haha. Anders och jag latade hela dagen igen. Jag tränade självklart och så städade vi hela lägenheten. Det var så smutsigt! Vi är också nästan klart med att packa väskorna, bara en dag kvar och vi ska åka till Tyskland. Aaaaaaaaaah, vad glad jag är!
Anders gav mig min julklapp redan idag och han fick sin självklart också. Jag fick en ny mobiltelefon! Min gammal är ju redan 6 år gammal och fast att den fortfarande fungerar så var det på tiden för att få en ny. Jag ville inte ha en med massor med funktioner som jag aldrig kommer att använda. Och det fick jag också inte. Min ny mobil är en enkel Samsung i röd, en som är små och tunn och som man kan öppna. Jag tycker väldigt mycket om den!! Tack älskling!
Han fick Marilyn Mansons självbiografi på svenska. Han blev glad och jag är stolt över min didaktisk present för honom :D Jag vill ju få honom läsa mer haha.
Okej, nu har jag verkligen bloggat tillräckligt för idag. Jag ska gå och lägga mig snart. Imorgon måste jag packa några paket (jag har sålt några fler saker på tradera), färga mitt hår och packa ner de sista grejer för Tysklands-resan. Dessutom behöver jag ju också träna. It's time for bed. Toodles.





Dålig bild .. jag vet :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0