Saker och ting

Hej bloggen!
Varför är jag så trött? Jag fattar inte det .. jag har ingen ork för någonting. Jag har inte ens tränat idag och jag hinner imorgon inte heller. Fuck. Det måste vara vädret .. eller så kommer mina depressioner tillbaka. Jag hoppas att det är vädret. jag ska gå och lägga mig i 40 minuter för att kunna orka imorgon. Men jag tror inte att jag kan somna. Haha, jag är verkligen gnällig idag.

Jag har fått ett "Nikolaus"-kort från mina mamma idag,. med 50 Euro! Pengarna ska jag spara för Tyskland-resan, kanske jag hittar lite billiga kläder. Dessutom har jag varit hos biblioteket idag och hämtade de sista böcker som jag behöver. Ush, så mycket att läsa igen, ska börja med Kafkas "Processen" imorgon. Och då hade de inte en bok men de var jättesnälla och ringde mig på mobilen senare och sa att de hade hittat boken. Så jag kan hämta den på måndag. Det händer inte oftast att bibliotekarier är så trevliga, yay Ösmo biblioteket!!

Jag har också hämtat mina packet. Anders' julklapp kom så han blev glad självklart. Men han får den inte förran jul hehe. Sedan kom också skinnjackan som han hade vunnit på tradera för bara 80 kronor. Den är jättesnygg!

Okej, nu ska jag titta lite på Scrubs och sedan gå och lägga mig! Oh, jag är nästan klar med outfiten nu. :D Toodles.

Jag idag .. helt trött och omotiverat



Anders med sin nya skinnjacka. För 80 kronor är den ju underbar!



Min outfit så länge (saknas smycke plus något mer på benen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0