Tysklandresa Del 2

Jag borde plugga just nu. Men jag vill inte. Har läst Duras idag och ska börja med Woolf imorgon. Jag har motivationen men vill hellre börja med en ny bok imorgon. As simple as that. Så här kommer andra delen av min Tysklandresa-story ..

Dag 3

Jag hade mycket allergi den dagen och jag tog en tablett som förstörde min dag. Jag var trött, trött och trött. Så jag somande om på eftermiddagen fast att jag vill gå på en promenad med min mamma och Anders. Så de gick ensamma istället och låt mig sova. De promenerade till kyrkan i byn där mina föräldrar bor .. och jag har ju ändå sett den 10.000 gånger, minst! Hehe. Under kvällen gick vi ut med Anette, Frenzi och Totzke till Unrat-puben. Det var rätt roligt och jag drack capirinhas hela tiden. De är ju så goda!! Det var så skönt att träffa mina vänner igen! Anette lovade också att hon kommer att besöka mig under sommaren nästa år. Weeee. Efter midnatt var det Anders och min årsdag .. 4 år! Det är helt sjukt, jag kan inte fatta att tiden går så fort! 4 år är ju nästan en evighet!! Jag älskar dig Pipi-bird!!

Där sitter vi ..









Dag 4

Konstig nog så var vi inte bakis. På eftermiddagen gick vi ut med mina föräldrar till Projensdorf. Det är ett område i Kiel och jag är uppväxt där. Det var jättekul att se huset där jag bodde tills jag var 12 år gammal och många gamla minnen kom tillbaka. Oh, Anette var med också förresten. Vi promenderade genom en vildpark och kollade lite på djur. Det var skönt med att få lite frisk luft men under kvällen var vi bara skittrötta hehe.

Vildsvin-bebisar





Trött jag i myskläder



Dag 5

Det var dagen vi resde hem igen. Men på morgonen gick vi ut en snabbis för att handla. Jag köpte en korsett till, en tröja och byxor. Och självklart köpte jag massor av Manhattan-make up. Jag har inte hittat den i Sverige än och det är den enda puder/make-up jag använder. Om jag är slut på den behöver min mamma alltid skicka mig ny haha. Hur som helst, min mamma körde oss till flygplatsen i Lübeck (där man inte får röka mer .. jag höll på att dö!!!) och allt gick  bra med resan hem. The end.





Jag hade gått upp tre kilo i vikt! Det är vansinne att man kan väga så mycket mer efter bara några dagar! Jag skyller på chokladen och icke-träningen hehe. Men ett kilo är redan borta igen, vägde 75 på morgonen. Grrr, och jag som vill väga 72 kg till slutet av December. Pustekuchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0