Att ge presenter är något skönt

Jag har köpt lite presenter idag eftersom några av mina brevvänner har sina födelsedager snart. Jag köpte något till Leigh, Kerstin och Mana. Jag är ju alltid pank så ingen kommer att få något stort men jag tycker att det är tanken som gäller. Jag tycker om att ge presenter .. jag tycker om att göra andra människor glada :) Snart är det också Anders'  födelsedag men han vill att jag bjuder honom på mat i Kungshallen istället. Det känns bra, det är jobbigt att köpa en present till någon man bor med eftersom varje present är ju också lite för en själv :S Men jag ska också "baka" min familjs traditions-tårta .. mumsmums-tårta (jag ville skriva negerkyss men det får man inte säga, eller? :S), weee!
Jag hade en jobiig mardröm under natten, jag drömde att min far ville döda mig och han kastade stora sten på mig och skrek hela tiden "jag kommer att döda dig hora!". Det var väldigt otäckt. Jag tror orsaken för min depression just nu är väl mitt dåligt förhållande med min far. Fan, jag som trodde att jag har kunnat avsluta det hela.
Nu ska jag skriva brev och sedan försöka ringa Anette, saknar henne. Jag saknar vänner .. inte bara mina vänner, men vänner överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: mana

<3

2008-07-24 @ 00:43:49
URL: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0