Boredom

Jag är så uttråkad. Jag sover för mycket. Det är för varmt. Blergh.
Helgen var helt okej men jag rekommenderar inte filmen "House of the dead". Den var helt löjlig. Jag har inte varit ute under några dager. Det är bara för varmt. Jag har ju inget stort problem med sommar men jag hatar att svetta! Det är så äckligt!
Jag har börjat skriva igen. Jag tänkte skriva några noveller först innan jag börjar med en bok. Jag har inte skrivit något under nästan ett år så jag behöver känna känslan igen. Jag har skrivit lite på engelska och två dikter på tyska. Jag ska posta den engelsk novell snart här. Den är inte den bästa jag har skrivit men jag vill ju bara ha skriv-känslan igen, det är typ bara en övning.
Jag har slängt massa kläder igår som var för stora. Nu har jag nästan inga kläder längre :(
I hear the butterflies singing, I promise bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0