Och sådant ..

Jag har varit hos frisören. Jag har fortfarande samma frisyr, bara lite kortare. Jag hade ju riktig slitet hår så jag hade inget val. Det är inte världens bästa frisyr .. men i alla fall är mitt hår friskt nu. Jag borde väl upplada en bild men tyvärr tog batterien i min kamera slut.
Igår bakade vi kanelbullar. Vi bara kände oss för det. De blev jättegoda och jag är glad att hälften är redan djyupfryst, annars hade jag ätit för många.
Idag träffade Rojin och vi fikade en kort stund. Hon var sött som alltid och vi pratade om väldigt allvarliga saker. Mjoa, inte verkligen, vi skrattade också lite. Haha.
Jag gick ner två kilo i en vecka. Jättekonstigt. Jag är glad för det men ändå är det lite konstigt att det går så snabbt igen. Jag har ju precis köpt kläder, jag vill att de passar några månader till. Men nu är det 27 kg som jag gick ner sedan slutet av Augusti förra året. Konstigtvis blev mitt hud helt spänt och hänger inte .. träningen fungerar verkligen som den skulle. Jag vill köpa hantlar nästa vecka så jag kan jobba lite med mina armar och mina bröst också. Jag vet inte hur man gör men det kan väl inte vara så svårt, eller? Kanske det finns en manual när man köper dem haha. Jag hatar att träna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0