Varken vaken

Jag vaknade halv sju på morgonen och jag har ingen aning varför. Jag kunde inte somna sedan dess. Jag är så trött. Jag sov ju bara typ 4 timmar. Så jag har fixat lite saker hemma istället. Jag undrar om det finns en botanisk trädgård i Stockholm som man kan besöka. Jag behöver saker att göra och museer är ju så dyra med inträdet.
Tankar som virrar. Jag har bestämt mig att börja skriva igen. Jag har ju försökt att skriva en bok, tre gånger med tre olika idéer men jag tog alla bort .. deletade hela grejen. En bok hade redan 250 sidor. Jag är bara aldrig nöjd med vad jag gör. Men jag har en bra idé nu tror jag och jag ska skriva ner lite anteckningar idag och sover över saken. Om jag kan sova. Jag vill bli rik så kanske jag blir en världsberömd författare. Man måste tänka logiskt .. vilka böcker säljer jättebra nuförtiden och blir världskända? Det är thriller,  det är fantasy, det är historiska romaner. Jag tänkte skriva en realistisk thriller med fantasy-inslag. Huvudpersonen heter Lena och jag ska skriva det på tyska så ingen av er kommer att förstå det haha. Oh, och det kommer defintivt ingen kärlekshistoria i det hela .. det händer ju alltid .. att det finns en kärlekshistoria och man förstår i början av boken att de två kommer att göra snuskiska saker.
Oh yeah, jag tänker kanske för mycket igen. Anders kommer hem snart .. snuskiga grejer .. I tell you!
Jag ska skriva något om Dan Brown's Deception Point snart, band of the week är New Days Delay och Song of the Day är Piss all over your grave av Scary Bitches.
Energi från sömnlöshet är konstig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0