Hår

Jag färgade håret igår. Min pappa vet ju fortfarande inte att jag har typ en tuppkam/undercut-grej så jag tänkte att det kanske hjälper lite att gömma det med att färga håret på sidorna också svart. Men det blev mer grå än svart, jag tror mitt hår var inte tillräckligt lång än. Nu måste jag raka sidorna annars ser det verkligen dumt ut. Jag hoppas att jag har inga konstiga fläckar på huden under håret nu.
Det finns en model som heter Razor Candi och hon är så snygg! Hon är en goth/deathrock-model och hon har samma frisyr som jag. Men hon använder mycket fake hair och peruk och sånt. Men jag är för dumt för sånt, jag försökte en gång att har lite fake hair i och det föll ut efter en timme haha. Jag har inga snygga bilder av henne på min dator just nu men jag ska posta någre senare. Jag vill ser ut som henne!
Nu är det dags för att träna. Jag gick upp typ en timme sedan och jag blir hungrig nu. Och jag vill ju inte äta något innan jag träna. Sport ist Mord! grrr.
Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0