I should be your fucking tourniquet you stupid life!

Idag är jag bara seg och har någon slags ångest. Det började typ igår kväll när jag plötsligt kände mig helt ensam, Anders låg i sängen och sov och jag kunde inte ringa någon. Då förstådde jag att jag fakstiskt har inga vänner här som jag kan ringa mitt i natten när jag mår dålig eller bara går och besöka dem när som helst. Så jag försökte ringa Frenzi, min bästa vän från Tyskland, men hon var helt hög och fattade typ ingenting. Sedan känns det också som hon är inte en del av mitt liv, vi har ju inte samma upplevelser längre. Ibland önskade jag att jag kunde dra tiden tillbaka till när jag var typ 18 eller 20, var livet var bra, det suger att bli vuxen! Nu är jag ensam igen, Anders jobbar och jag hänger hemma och skulle förmodligen städa men jag orkar inte.

Jag fick också en lite dålig känsla inför Tyskland-resan eftersom jag kommer ju att bo med mina föräldrar och jag vill bara inte vara så nära min pappa. Då försvinner mitt självförtroende på en gång .. han är ju den mest "shallow" personen man kan föreställa sig. Det kommer att bli "Uh, du är fortfarande så fet" och "varför ser du ut som Dracula, du kommer aldrig bli accepterat i samhälle så där, hur kan du ha vänner som tycker om dig när du ser ut så där?" "Hur kan du leva så där? Ni har ju ingen bil, aldrig pengar, hur kan du vara lycklig?" och defintivt kommer "Två A och två B i dina studier? Varför är de B inte A då? Är du för dum eller?".  Usch, jag kommer att försöka vara utomhus hela tiden så jag behöver inte se honom. Då kommer bara dåliga minnen tillbaka, när han slog mig, när han förnedrade mig, när han sa att jag är inte värd något. Han vet inte ens att jag har en undercut .. jag har det nu i 4 år och han vet inte om det. Han kommer förmodligen döda mig om han visste det. Fan, jag är 26 och jag är fortfarande rädd för min pappa. Fuck.

Idag skrev en tjej till mig på myspace och frågade om jag är en man eller en kvinna :( Ser jag verkligen så manlig ut?

Fuck. this day definitely sucks!

Nu måste jag städa .. jag måste ju i alla fall försöka vara en bra husfru.

Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0