Så ..

nu måste jag väl uppdatera min blogg lite. Jag har inte gjort så mycket, jag har faktiskt gjort ingenting. Mitt liv är så spännande. Jag har läst mycket, läser ju just Dan Browns bok "Deception Point" och jag tycker den är väldigt bra om man bara bortser från alla vetenskapliga termer som han använder. Nej, verkligen, boken är bra.
Onsdag var jag ute och fikade med Sophie i Stockholm. Vi satt på String och hade det bara bra. Jag kanske skulle inte ha ätit de två cheeseburgarna .. jag känner mig fortfarande skyldig för det, och också för lasagnen igår och spinat/feta-kuddorna idag. Men vad fan, jag gick inte upp i vikt så det är väl lugnt då. Jag har faktiskt förlorat precis 25 kg sedan förra årets September, så yay! Och jag hatar fortfarande att träna :/
Under helgen ska inte göra något heller, de flesta klubbar är redan sommarstängda och Martina åkde till Finland så det blir mycket dvd-tittande och brev och att läsa.
Här är en bild av mig från onsdag på String .. jag ser inte ut som mig själv 0.o

Kommentarer
Postat av: sofi.

jag googlade runt lite och hittade den här trevliga bloggen. ska du på arvikafestivalen?

ha det fint!

2008-06-23 @ 02:40:27
URL: http://amitechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0