Vad dumt jag är :/

Jag har läst genom min uppsats igen och jag har hittat några fel .. det kommer från att jag var för lat för att läsa genom den igen .. fan! Hur fan kan jag skriva att homosexuella få gifta sig i Sverige? De kan ju bara ingår en registrerad partnerskap, det är ju nästan samma sak som att gifta sig, grrr. Och sedan skrev jag kvinnliga gothare istället för kvinnlig gothare .. och jag ville skriva "en representation" men skrev "en representativ". Vad lär jag mig av det? jag är dum dum dum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mmm, hoppas att jag får godkänd, jag vill vara ledig nu, orkar inte mer. Jag får ju nästan ångest inför imorgon. Fast, jag har läst två uppsatser som var i alla fall sämre än min, de har inte ens hållit sig till formella riktlinjer som vi fick. argh, jag vill dö.

Min helg var okej, jag har varit hos Martina på lördag och vi hade grillfest med typ 10 personer. Hon bor ju i en stor villa med en stor trädgård bredvid vattnet så det var trevligt.

Jag är deppad på grund av några dumma fel, awesome, då ser man igen att jag har inget självförtroende alls. Awesom igen. Vill dö.

Kommentarer
Postat av: mikaela

tare lugnt (: din uppsats är bra! Jag har många misstag också och min uppsats suger, haha...

2008-06-04 @ 09:29:12
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0