Bra dag

Jag hade en bra dag! Först såg jag att de hade redan korrigerat våra tentor av vetenskapsteori-kursen och fick en A !!!!!!!!!!!! Igen! HA! Nu har fått B, A och A! Weeeeeeeeeeeee! Och jag pluggade faktiskt inte så mycket för tentan 0.o weeee!
Sedan gick samtalet om min uppsats rätt bra, han sa att han tycker om min idé och han hade några synpunkter som jag tyckte var hjälpsamma. Nu börjar jag imorgon på riktigt att jobba med uppsatsen då. Jag har bara inte fått alla intervjuar tillbaka, grrr.
Sedan träffade jag Pär och vi åkde till mig och pratade typ hela dagen lol. Vi lagade mat, tittade på youtube- videos och han visade upp sina muskler :p Så här är vi:
image14

Snart ska jag titta på Desperate Housewives och dricker Cider .. yay :D
Mmm, jag har inte tränat idag men jag tycker att jag förtjänar det eftersom jag är så duktig haha.
Två veckor utan att behöva åka till universitetet .. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay :D
Haha, jag är jätteglad idag :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha du e bäst!
min tenta gick inge bra.. men men jag e van xD

2008-05-13 @ 23:15:11
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0