Hur som helst

Jag har inte skrivit något blogg-inlägg under någon tid igen. Det känns som ingenting händer i mitt liv.
Jag har varit på universitetet två gånger och har nu börjat lite att jobba med min uppsats. Det finns väl inte mycket stress med den än eftersom vi har typ 20 dager kvar till vi måste lämna i den. Och sedan känns det som de har inte så höga krav på den alls, det handlar mest om att man klarar av stilen och uppställningen. Jag har fem böcker och en online bok som jag ska använda mig av och jag är säkert att det räcker. Förresten, jag ska skriva om könsidentiteter i gothscenen. Jag vill jämföra de könsidentiteter i gothscenen med de stereotyper som det finns om maskulinitet och femininitet. Joa, och självklart kommer Judith Butler i på något sätt. Jag har två böcker om gothscenen och en koncentrerar sig till och med på könsidentiteter, yaaaay! Men nu ska jag komma på typ 15 intervjufrågor för mina goth-vänner .. det blir skoj.

Annars är jag jättetrött, solen gör mig alltid trött. Det är väldigt irriterande. Det känns som sommaren är redan här fast att vi hade ju nästan ingen rikitig vår. Jag tycker inte om sommaren, mest därför jag känner mig ensam under hela ledigheten. Jag har inte många vänner alls här i Sverige, mer kanske några stycken kompisar men de ringer aldrig och jag är för blygg för att ringa de. Så det blir mest att sitta hemma för mig medan min pojkvän jobba, jag längtar inte särskilt mycket efter det.

Nu ska jag börja med intervjufrågorna och sedan ska jag träna och sedan skriva brev. Yay, vilken spännande fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: mana

du borde komma hem till mig och hälsa på under sommaren ;D

2008-05-10 @ 00:36:04
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0