It smells like rotten eggs!

Eller inte :p
Jag har inte skirivt blogg under några dager så jag tyckte att jag skulle berätta lite om vad har hänt under den senaste tiden. Plugget går okej, jag har skrivit ut min uppsats idag och ska lämna in den imorgon på morgonen, usch, tänkte gå upp typ 7 så jag hinner definitivt till klockan 12 till universitetet. Jag brukar ju somna om igen och sånt :p
Under helgen hade jag mycket skoj. På fredag var vi på Svartklubb i Bondenbar i Stockholm. Det var så där .. Fredrik är en dålig dj, ingen dansade och jag kände till typ två låter. Men vi träffade lite folk och det var i alla fall skönt att omgås lite med folk. Det här är jag på vägen till klubben:


Lördag gick vi till Re:publik festivalen på universitetsområdet i Stockholm. Jag träffade massa med folk och jag var så full!!! Först satt vi utanför och söp och bara hängde. Typ klockan 22 gick vi in och lyssnade på Grendel och Covenant. Men jag kommer inte ihåg så mycket. Den bästa spelningen var Das Ich .. jag träffade till och med sångaren och vi pratade mycket på tyska. Men jag har ingen aning vad vi pratade om .. det blev suddig i mitt huvud haha. Men jag hade verkligen skoj och jag var hemma typ halv fem och *stolt* jag spydde inte :D
Jag


Vi sitter och super


Jag och Martina



Ludde och jag



Jag och Bruno Kramm av Das Ich



Så, nu ska jag äta sallad och sedan titta på Desperate Housewives.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:32:26
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Fredrik

Jasså kanske dags att börja hävda att man lyssnar på något annat än goth då....

2008-05-28 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0