Jag behövde socker

Känner ni det när man är helt nere och känner sig deppat fast att inget är fel? Jag hade det idag men plötsligt blev jag jättesugen på något sött så jag skickade Anders till ICA. Och nu, efter en små punshrulle och lite äpplepaj med glass mår jag fantastastikt bra. Haha. Det var första gången i tio dager att jag hade något sött. Självklart känner jag mig lite skyldig nu men jag ska träna bort det imorgon. Jag vägde ju idag bara 87,4 kg så jag gick ner lite.
Jag ville plugga mycket idag eftersom jag har mycket att läsa för min uppsats men jag orkade inte. Jag läsde typ 90 minuter och gav upp sedan. Men 90 minuter är bättre än ingenting och kanske jag orkar läsa lite mer efter Greys Anatomy. Den hela uppsatsgrejen verkar jobbigare än jag trodde, när jag är bara hemma sover jag ju halva dagen och sedan är jag för lat för att göra något, grrr. Men jag har lärt mig nu att kvinnor i gothscenen har inte lika många möjligheter att använda sin kön för att rebellera än vad gothmän har. Awesome. Jag undrar om den boken jag läser är inte lite bullshit lol.
Jag lyssnade hela dagen på Echo and the Bunnymen igen <3 Jag funderar på att åka till M'Era Luna festivalen i Tyskland i Augusti eftersom Cinema Strange, Frank the Baptist och DAF spelar där. Nu behöver jag bara pengar .. som alltid haha.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag känner verkligen igen det där med att känna sig nere fast inget är fel.... och att något sött brukar vara en toppenbra lösning. och nu blev jag väldigt sugen på äppelpaj med glass... :P

2008-05-15 @ 16:12:11
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0