Meh ..

Varför behöver man alltid ett ämne för sina inlägg, jag är ju så icke-kreativ, grr. Jag har också bestämt mig att jobba på min layout nu .. om jag bara visste en bra sida eller något som kan hjälpa mig, jag har ju ingen aning av koder och sådant.
Idag har jag börjat skriva uppsatsen, blev tre sidor sedan slutade jag. Om man använder radavstånd 1,5 så är 10 sidor ju ingenting! Jag tror att det blir typ 15 sidor för mig, skit. Men vi ska se hur det blir när jag är klart man kan ju alltid ta bort något.
På fredag ska vi på Svartklubb och på lördag på Re:publik -festivalen eftersom den är gratis och Das Ich spelar. Och sedan är det också marknaden här i Ösmo, det blir en rolig helg! weeee! Jag är också rätt säkert att jag kommer att bli klart med uppsatsen till fredag eftermiddag.
Allt känns lugnt nu .. det kan också bero på Cidern som jag har precis druckit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0