When life fucks you in the ass

.. you shold just sit still and get it over with.
Jag hade ångest igår eftersom min pojkvän betedde sig konstig. Det var inte hans fel, förflutnen återvänder ibland och försöker förstöra allt vi har kämpat för. Men nu är han trött och kommer förmodligen sover senare och det känns bra. Jag tycker inte om när han är spacad, det påminner mig av dåliga tider :/

Annars var igår rätt okej, jag hade tentan och jag tror att det gick bra, i alla fall bli jag godkänd. Sedan köpte vi mycket vin och cider och sånt och åkde hem. Och sedan började pojkvännen beter sig konstig .. men .. jag måste vara stark nu, jag vet att det går över. Jag bara ignorerar vad han gör och ikväll är det bra igen. Jag älskar honom så mycket och det gör ont när jag ser honom så där :/

Ikväll blir det förhoppningsvis fest hos Jouni .. det blir fest men jag vet inte än om vi ska dit. Men det vore definitivt bra, jar inte varit på någon fest i en hel månd 0.o Jag hoppas jag orkar med nattbussen, hatar nattbussen, det finns alltid folk som stirrar på mig i den timme bussen går .. en hel timme av stirrande .. usch .. orkar.

Jag tog precis en huvudverkstablett, käkade frukost och nu blir det lite brevskrivande innan jag ska träna lite. Jag har stannat vid 88 kg .. det är bra .. fast att jag åt glass och burgarna .. weeee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0