Då stannade jag hemma ..

Ack. Jag är verkligen inte duktig idag. Jag sov till 10.30 och sedan dess har jag bara flummat. Jag vet inte om att flumma är ett ord men jag tycker om det. Det låter som flummi. Vet ni vad en flummi är? Det är en gummiboll som alltid hoppar tillbaka.
Hur som helst, så skulle jag vara vid universitetet om 90 minuter. Men det är snö ute .. och is. Och jag är från Tyskland och är inte van vid sådana omständigheter. Jag tycker det räcker som ursäkt för att stanna hemma. Eller hur? Det är första gången att jag missar en föreläsningen den här terminen. Så det är väl lugnt.
Black Label Society spelar på Berns ikväll och jag visste inte om det. Det är inte som jag är en stor fan men det hade varit roligt att se dem.
Nu måste jag verkligen plugga lite för att minska mina skuldkänslor. "Fröken Julie" here I come.
Toodles.

P.S. Jag har precis läst Hannas blogg och hon skrev att i sitt förhållande är det är en störfaktor att hon inte tycker om snö men hennes pojkvän gör det. Det är samma här. Anders tycker om snö och jag gnäller bara hela tiden. Jag tror att jag har förstört hans kärlek för vintern. Awesome.

Kommentarer
Postat av: hanna

men det är ju du och jag som har rätt vad gäller snön!!!!

2008-11-28 @ 01:05:03
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0