Halloween-fest

Ush vad jag är bakis och trött. Festen igår var rolig. Vi var där halv nio och stannade tills 2 på morgonen. Det var omkring 70 personer där och nästan alla var utklädda. Jag såg de mest konstiga kostymer :p Jag lärde också känna mycket nytt folk men tyvärr kommer jag inte ihåg ett enda namn, det var bara så många. Jag pratade i 20 minuter med en kille som påstådde att han var jätterik och att han inte behöver jobba. Han var väldigt udd. Dessutom träffade några tyskarna och en kille från Österrike. Jag sa ju, när man inte är svensk så är det jättesvårt att träffa svenskarna. Varje gång jag kär känna nytt folk så är det icke-svenska människor. Det är ett konstigt fenomen.
Roliga meningar:
"I am arab, do you want to join my harem?"
"I'm a fucking panda and I am proud of it"
"Who stole my peanuts?"

Så jag hade kul. Idag hade jag min träningsfri dag fast att kanske skulle ha tränat, jag åt jättemånga kakor igår. Jag har pluggat i flera timmar men det gick långsamt så jag hann inte med allt jag ville. Efter jag har pratat med Martina vet jag att jag inte behöver åka inte till stan imorgon (jag vill köpa en vinterrock och hon har 25%-rabattkort för H&M) eftersom hon är upptagen hela dagen. Då kan jag alltså plugga.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0