Ingen träning idag

Jag gick upp tidigt för att träna men Anders ringde mig för att säga att Kenneth, var fastighetsskötare, kommer förbi. Våra element fungerade inte riktigt, vi tyckte att det var kallt i lägenheten hela tiden. Så han var här i 20 minuter och har fixat det nu. Han höjde typ temperaturen av vattnet som kommer in i elementet.
Han gick 5 minuter sedan och då var det för sent för mig för att börja träna. Jag behöver ju det på grund av all mat som jag åt under helgen :( Jag ska väl göra det ikväll. Ush, jobbigt.  Att träna under kvällen är alltid jobbigt eftersom man är trött och vill bara mysa framför Tv:n. Men jag har ju inget val. Ska göra det klockan 20 när Simpsons är på.
Jo, vad händer idag då? Jag har gruppmöte klockan 13 och sedan seminar från 14 till 16. Allt ska handla om August Strindberg idag. Jag är lite orolig eftersom det snöar på riktigt här just nu. Men vet ju aldrig hur det går med pendeltågen, det är verkligen ingenting att lita på. Jag vill komma hem ikväll också. Jooooooooooobbigt. Haha, jag är en gnäll-mamsell. I alla fall sandar de ute, det är mycket bättre än förra året.
Okej, nu ska jag duscha, dricka kaffee, käka något och göra mig klart. Jag vill vara ute i god tid, jag är lika snabb som en snigel när det är is och snö ute. Tyskan i Sverige. Det är inte lätt.
Han en bra dag och vi hörs ikväll.
Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0