Lördagsmys

Helloooooooooooo!
Det var väldigt trevligt igår kväll. Vi hade gjort lite anti-pasti. Mina föräldrar hade ägt en sådan anti-pasti affär några år sedan och jag jobbade där nästan dagligen (jag hade inte så mycket motivation för universitetet då). De hade så god mat och jag fick ju alltid äta hur mycket jag ville. Så jag frågade min mama efter recepterna och så försökte jag det igår. Allting blev jättemumsig. Men vi har så mycket över eftersom jag har ibland inte så riktigt koll på mängden av saker och ting. Hehe.
Vi tittade på DVD. Först var det B.C. någonting. Det var typ grottmänniskor som kämpade för att överleva. Det var rätt intressant men det var inte en särskild konstnärlig film. Sedan blev det Sex and The City-filmen. Den var inte konstnärlig heller men rolig som. Ibland kanske lite för cheesy.

Förresten, är det bara jag eller är det jävla torrt överallt inomhus? Mina ögon, min hud, min näsa, allting kliar. Ush, vad jag är irriterad. Och det spelar ingen roll hur mycket jag använder hudkräm. Det finns verkligen bara dåliga saker med vintern. Apropos, imorgon kommer vi att få snöstorm. Det ser jag ju verkligen fram emot. Speciellt eftersom jag behöver åka till universitetet imorgon. 0.o

Nu ska jag städa. Det behövs verkligen. Resten av dagen ska jag väl spendera med Lyrikanalysen och Strindberg (ska börja läsa Fröken Julie). Spännande, eller?

Toodles!

Antipasti-parteeeeee





Kommentarer
Postat av: MrA

YAY... Antipasti parttey =))



Nä det är inte bara du för det är jävligt torrt härinne.

2008-11-23 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0