Hemma är det bäst

Igår blev en okej dag ändå. Jag pluggade lite, skrev att jättelångt brev till Leigh och Anders och jag tittade på DVD.

"Doomsday" var väldigt bra, de spelade till och med låten "Spellbound" av Siouxsie and the Banshees, det fanns många punkare med i filmen plus att de visade mycket av de skottiska Highlands. Och sedan fanns det mycket med blod.


"Corpse Bride" var sött. Jag tyckte om scenen där skelleterna dansade och sjöng. Bra film.

Idag skulle jag ha åkt till universitet för gruppövingen men jag orkar inte. Gruppövningar är ju rätt trevliga men jag vill stanna hemma idag och ha det mysigt. Kurserna är viktigare än att diskutera en snabbis med kurskameraterna ändå. Och till kursen imorgon ska jag gå. Så snart ska jag städa (det behövs verkligen!!!) och sedan ska jag läsa lite i en teoretisk bok som professoren rekommenderade (jag är rädd för tentan så jag hellre läsa allt han pratar om). Ibland så är det så mysigt att bara stanna hemma i mjukiskläder och inte ens behöver tänka på smink eller kläder (eller behån för den delen :P).
Hemma-jag :D


(Förresten .. förra vecka har jag färgat mina sidor blond och sedan lila men färgan har nästan försvunnit och jag är för lat för att färga om det 0.o)
Nu blir det högljud musik och städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0