Jag tycker inte om Bellman

Är jag en dålig människa nu? Jag behövde läsa mycket av Bellman idag och han är kanske rolig när man är full eller när man bara läsa honom för skojens skull. Men att fatta vad som är kärnan i hans diktning? Det går ju inte. Dessutom märker man att dikterna är skrivna av en man. Men vet ni vem som är skitbra? Nordenflycht! Kolla upp henne, hon var ju så smart och så mörkt i sinnet. Jag älskar dikten "Min levndaz lust"!
Så det är väl lätt att gissa vad jag har gjort idag .. yes, jag har pluggat. Jag blev klart med allt jag ville göra så det känns bra. Men vet ni vad jag inte har? Ett socialt liv, det känns som jag är bara instängd :( Vill någon festa under helgen? Give me a call!
Plugg


Fick brev och present från Mana idag .. tack baby .. :) Snygg armband:


Mitt liv är tråkigt just nu. Blergh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0