Life is a sexually transmitted disease

.. jättebra låt och så skön sarkastisk. 0.o
Jag känner mig inte så vidare idag. Vi fick veta lite om tentan som vi får uppgifterna för på torsdag. Den verkar jättejobbig och det tar lite det roliga ur av plugget. Självklart förstår jag att plugget normaltvis är inte så roligt men det här är bara skit! Men jag kommer självklart klara det. Luuuuuuuugnt. Jag bara orkar inte just nu. Jag är en sådan mes, nästan som Goethes emo-Werther haha. (på allvar, Werther är emo!).
Jo, så jag hade kurs idag och det var rätt tråkigt. Jag sov tre timmar på eftermiddagen och jag är jättepigg just nu. Jag kommer väl inte somna förrän 3 i natt. Jag har en sådan fucked up sovrytm. Nu på kvällen läsde jag lite i en teori-bok om drama-analys och jag har också redan klarat 30 sidor av Rousseaus Bekännelser. Jag måste läsa den på engelska eftersom jag hittade inte den på biblioteket så jag läser den som e-bok. Det är så mycket som finns gratis på internet när det gäller stora litterära verk, det hade jag inte förväntat mig.
Jag chattade med min vän Ronny från Tyskland igår och han och Peggy är inte ihop längre eftersom hon har bedragit honom och sa att hon har inga känslor kvar för Ronny. Jag vet inte varför men jättemånga förhållande splittrar just nu, det är redan det tredje i min vänskrets inom några veckor. Men Ronny och Peggy var en sådant snyggt par, det passade bara optiskt bara så bra ihop! :(
Eller hur?

Eftersom jag är så pigg ska jag skriva ett brev nu. Spännande, eller hur? :P

Kommentarer
Postat av: mana

jag skickade ditt brev igår. erkänn att du är imponerad ;P

2008-10-21 @ 10:29:36
URL: http://manamonroe.blogg.se/
Postat av: Nina

@mana: jag är jätteimponerad :D

2008-10-21 @ 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0