Rock'n' Roll

Jag har faktiskt gjort något under helgen! Men first things first.
På onsdag hade jag en rätt tråkigt föreläsningen om genusperspektivet i Jean-Jacques Rousseaus auto-biografin. Efteråt gick Ville och jag till biblioteket för att han ville kolla genom mina anteckningar från måndag. Det tog kanske 10 minuter och sedan satt vi där i flera timmar till och bara pratade. Det var väldigt trevligt!
På torsdag fick vi hemtentan och den är väldigt jobbig. Vi behöver faktiskt göra en drama-analys av ett drama som vi inte ens har läst. Så på fredag pluggade jag hela dagen och jag gjorde samma sak lördag förmiddag.
På kvällen gick vi till Dominik för att fira Martinas födelsedag. Dominik lagade god mat och det fanns också massor med vin. Jag tror att vi var hemma omkring tre.
Hela dagen idag var jag bara fruktansvärd bakis. Men skrev första uppgiften för tentan på datorn och gick också och köpte lite Halloween-prylar. Jag tycker om att de har allt möjligt med skelleter, spindelnät och fladdermus. Jag hittade till och med jättefina strumpbyxor för bara 30 kronor. Jag har inte orkat träna idag *bad Nina* fast att jag åt så dåligt idag. Så imorgon ska jag inte väga mig.
Planer för imorgon har jag inte. Jag ska skriva vidare på tentan (vill hinna med så mycket som möjligt imorgon) och sedan bara lata. Nästa lördag ska vi på Halloween-fest hos Martina. Först ville jag till någon arrangerat grej men det är ju allt så dyrt och saker som den där Nocturnal Models-Halloween-festen verkar inte som min grej (halv-nakna snygga pseudo-gothare ...). Vad gör ni alla för Halloween då?

Lite bilder nu:

Jag (igår)



Anders, Eduardo, Sanna, Dominik och Martina



muhahahaha



Jag (idag)



Halloween-prylar


Kommentarer
Postat av: mana

jag tror fan aldrig jag sett dig le förut :P

2008-10-27 @ 21:09:12
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: hanna

vi ska analysera goethe.... werther. dör, jag stressar ihjäl mig just nu men jag orkar typ inte plugga så jag är sååå efter. kommer få sitta hela natten :/ hoppas det går bra för dig!

2008-10-29 @ 19:32:30
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0