This is Halloween!!

Det är Halloween idag! Uh uh, det är gotharnas jul! Jag har också fake blood på händerna, så ska det vara! Jag fixade en outfit för imorgon och använde lite fake blood och det står ju att det går bort med vatten. Nu vet jag att de ljuger! Jag ser ut som en slaktare på händerna!

Min vecka bestämdes av hemtentan som jag lämnade in igår. Jag har ingen aning hur det kommer att gå, jag är ju lite rädd för proffessorn eftersom han har ett rykte av att vara hård och elak. I alla fall har jag klarat den där informationskursen på internet, jag fick en epost om det i förrigår.

Igår lämnade jag som sagt tentan och sedan åkde jag in till stan med David. Vi hade roligt med att kolla på kläder ( jag passar in i storlek 42 nu! Men har inte köpt en vinterrock än, ska göra det på måndag) och köpa choklad för min mammas födelsedag. Dessutom har jag köpt spindelnät för imorgon. Jag ska ju till en Halloween-fest imorgon och jag är så glad eftersom jag kan klä mig ut extremt :D

Annars så jag har lånad 17 (!!!) böcker på biblioteket. Nästa delkursen börjar nästa tisdag. Jag försökte plugga lite idag men det gäller dikter av Geijer, Tegnér och Stagnelius. Jag hatar dikter :( Men jag har ju tid tills tisdag.

Jag hoppas att ni alla har en Happy Halloween och för er som följer den gamla tron : Happy Samhain :)


Böcker


Min Halloween-outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0