Här är jag igen

Jag orkar inte plugga längre, jag bryr mig bara inte. Imorgon får vi ju tenta-frågorna och då ska jag plugga lite under helgen och hela nästa vecka så ikväll förtjänar jag väl en liten paus.
Min mamma kom hit på måndag kväll och tyvärr missade vi precis pendeltåget eftersom hennes buss var för sent. Busschauffören hittade inte vägen till Centralen. Det var ju konstigt. Så vi kom hem omkring halv 12 och bestämde oss då att vi ska fira in min födelsedag, det var ju bara en halv timme till dess. Så jag fick öppna mina presenter vid midnatt :D Jag fick massor med bra presenter och är fortfarande glada för alla :D



På min födelsedag hade jag föreläsningen och när jag kom hem då hade min mamma bakat en kaka. På kvällen gick vi till ett pizza-ställe här i Ösmo och hade det trevligt. Många av mina vänner ringde, jag fick massor med sms och har fortfarande inte svarat på alla önskningar jag fick. Jag menar, fan, 28 födelsedagskort?!? Uuuuuh!



Torsdag hände ingenting. Jag hade en föreläsning jättetidigt och när jag kom hem gick jag och sov genast haha.
Idag då var vi in i stan och shoppade lite. Jag köpte en höstjacka, nya skor, leggins och en klänning (oh, och några böcker för mina studier, blergh!!). Jag passar i storlek 44 nu, vilket jag tycker är roligt!! Annars så promenerade vi bara lite och hade en bra tid tillsammans (plus att min mamma åt massor med godis!).



Imorgon har jag gruppövning och kurs så det blir inte spännande alls. Men på söndag ska vi till IKEA och köper BILLY!! <3

Jo, så det är vad hände den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0