Jag och the internet - love lost

Jag är en av de personerna som inte skulle få kunna gå online. Jag skulle ha ett internet-förbjud. Jag är bara helt lost. Jag anmälde mig ju för en Hindi-sommarkurs och då ville de någonting med kontrolluppgifter. Jag kollade vad det betydde och trodde inte att man måste göra något. Jo, men plötsligt är min urvalgrupp inställt. Har jag gjort något fel? Blev jag nekad kursen? Jag fattar ingenting. Jag vill gå på idéhistoria i höst. Om de vill någonting så där igen måste jag fatta vad jag ska göra! Hjälp!!! Någon? Jag hatar studera.nu.

De dumma människorna från lovefilm påstår att jag inte ha skickat tillbaka en film. Det är bullshit. Jag har skickat två filmer i ett kuvert. Hur kan det då vara att de har den ena filmen men inte den andra? Jag har är ingen "Horton"-film hemma. Jepp, jag outar mig, jag har tittat på Horton! Men jag har skickat den tillbaka. Argh. Dumma internettjänster!

Igår var jag ute och fikade med Sebastian. Det var hur trevlig som helst. Jag tycker om att prata med smarta människor som kan tänka! Bra kille <3

Idag har jag flummat hela dagen. Jag sov ut, tränade, pluggade kanske en halvtimme och sedan satt jag framför TV:n hela dagen och skrev brev. Men nu räcker det. Imorgon ska jag gå upp 9 och fixar det sista med min uppsats innan jag åker till Tyskland. Jag ska inte skriva mer, bara göra förberedande anteckningar. Skoj. INTE. Jag ska också läsa klart Mansons självbiografi som jag nu har läst på tre olika språk :p Ser ni, jag lever rock'n'roll-livet genom böcker. Jag är en tönt. Oh, och jag har skrivit vidare på en idé jag hade. Två personer har sagt att idén är bra så jag ska satsa på det nu. Då har jag i alla fall något att göra under sommaren om jag inte har kommit in i Hindi-kursen.

Lost (tisdag)


Kommentarer
Postat av: Sébastien

Ah, så du hann ta en bild på fiket trots allt! :-D



Tack för de fina orden, förresten!

2009-04-16 @ 12:39:39
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: hanna

tips för dig som vill ha sex med manson! läs jenna jamesons biografi Att älska som en porrstjärna. hon har haft sex med honom och det finns en sjukt detaljerad beskrivning av det. och det är en asbra bok!

2009-04-19 @ 19:28:26
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

@ Hanna: Tack för tipset! Jag vill gärna detaljerade beskrivingar av Marilyn Manson's sexliv :D Förresten, vi ska fika när jag är tillbaka från Tyskland, okej?

2009-04-19 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0